Automaattinen Nousupaikka

Pretty Nang

New member
Voi että ku näyttää hyvält toi kakkos spotti nyt ku voitettii Palace ja ku Sheff U tasas Crewen kanssa. Meil on viel 1 peli vähemmän pelattun ku Sheffieldil ja jos se voitetaa ni eroo on enää 3 pistet ja pelei ois viel jäljel 9 (eli 27 pinnaa...).

Must tuntu jo kauden alus et noustaa automaattisest eikä play-offei tarvittais , ja näyttää nyt kyl silt et se ihan saatavilla

:)  ... luulen et se on ihan meistä kii koska luulen et Sheff ei tuu ryhdistäytyy joten jos tää tahti jatkuu ni olettaisin et tulee 2 sija! 8)    

Mut mitä te veikkaatte? Yhdyttekö mielipiteesee... vai ette?  Oon muuten uus näil forumeilla joten terve vaan kaikille :)

Niin kauan seurannut Leedsiä, ettei tulisi mieleenkään nuolaista ennen kuin tipahtaa ;)

mutta kyllähän tilanne alkaa kutkuttaa.

Tervetuloa mukaan ja matkaan. :)

Kyllähän tää alkaa ihan mukavalta näyttää. Takaa-ajetulla alkaa jalka täristä ja takaa on kiva painella painetta ohi.

Pitää kohta peruuttaa Cardiffin hotellivaraus  ;)

Pitää kohta peruuttaa Cardiffin hotellivaraus  ;)
Juu aika täyttä tuntuu olevan Cardiffin majoituksissa, ehkä reissulta säästytään tällä menolla!

Warnock oli kaiketi tehnyt 7 muutosta kokoonpanoon, taitaa tosiaan olla marmorikuulat hukassa eteläisessä Yorkshiressä? Tästä lupaa tulla samanlainen nitrokevät kuin 1987, 1990 ja 1992 - toivottavasti pumppu kestää :)

BBC:n Championshipin sivuille on muuten sellainen predictor-systeemi, jolla voi "pelata kauden loput matsit". Omalla skitsolla tavalla ihan mielenkiintoinen:

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/eng_div_1/predictor/default.stm

laskeskelin että molemmat nappaa 17 pistettä, joten jäisimme karsimaan... ???
toivottavasti olen väärässä. pääsiäismaanantaina yorkshiressä.. mahtaako saada lippua ilmeisesti kaiken ratkaisevaan sheff.u -otteluun?

Hei Siellä,

Olisikohan kukaan laskija löytänyt perjantain Crewe tasuria? Eli tässä vaiheessa kun kymmenkunta peliä on joukkueella pelaamatta taidan jättää laskurit rauhaan...vaikka onhan se mielenkiitoista pyöritellä niillä mahdollisuuksia...!

Tosi mielenkiintoinen kevät tulossa...itse uskon suoraan nousuun!

...e

Pakko kertoa taas...

Mulla oli Suomesta vieraita (ei futisfaneja), ja oltiin lauantaina Palace pelin loppumisen aikoihin ajelemassa ulos syömään. Kuuntelin radiosta sitte pelituloksia siinä muiden jutellessa ja sitten tulos Crystal Palace one, Leeds United two! Tietysti karjaisin täyteen ääneen jotain, että COME ON LADS! GO ON LEEDS!

Arvatkaa säikähtivätkö  :eek:

Sunnuntaina aamulla katselin TV:stä Championshipiä muiden vielä nukkuessa ja hurrasin tietty maaleja ja kirosin katkerasti Palacen vastaavaa, niin eikö tuttavapariskunta tule kyselemään, että mikäs hätänä...  ;D

Näin täällä.  :D

Back